2 χρήσιμες συμβουλές για τη σύνταξη του περιεχομένου του e-mail επιβεβαίωσης κράτησης

Δεδομένου ότι ο τομέας της φιλοξενίας είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Κατά τη δημιουργία του προτύπου email επιβεβαίωσης κράτησης με το hoteliga, ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι μόνο η επιβεβαίωση της κράτησης, αλλά και η προσέλκυση του συναισθήματος  και το μυαλού του πελάτη σας. Αν ο πελάτης αισθανθεί άνετα και ασφαλής και οι ανάγκες του καλυφθούν, να είστε σίγουρος ότι θα έρθει και πάλι ή θα σας συστήσει σε φίλους.

Μαζί με στοιχεία όπως τύπο δωματίου, αριθμό διανυκτερεύσεων, κόστος κ.λπ., μην ξεχάσετε να παρέχετε στον πελάτη σας και άλλες σημαντικές πληροφορίες.

     1. Το πρώτο πράγμα που οι περισσότεροι ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίζουν κατά την άφιξή τους, είναι που θα  μείνουν σε σχέση με την πόλη, που ακριβώς στο νησί ή το βουνό κλπ. Σε ποιο μέρος της πόλης βρίσκεται το ξενοδοχείο; Πόσο απέχει από την παραλία; Πόσο μακριά από το κέντρο του χωριού;
Βοηθήστε τους καλεσμένους σας να προσανατολιστούν παρέχοντάς πληροφορίες σχετικά με την θέση του ξενοδοχείου σας και δίνοντας τους κάποιες επιλογές μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο σας.
2.       Ξοδέψτε λίγο χρόνο για να  ερευνήσετε τη γύρω περιοχή και συμπεριλάβετε τα κοντινά αξιοθέατα και τις δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει ο πελάτης σας κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Συμπεριλάβετε και τοπικές εκδηλώσεις! Οι τουρίστες από άλλες χώρες συχνά θέλουν να εξερευνήσουν και να γνωρίσουν την τοπική ζωή.