Προγραμματισμός καθαριότητας hoteliga

Ο προγραμματισμός καθαριότητας είναι μια ακόμη νέα λειτουργία που προσθέσαμε στο hoteliga!
Με την νέα δυνατότητα, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να βγάζετε ένα πρόγραμμα καθαρισμού δωματίων όταν και για όποτε θέλετε. Έτσι, δεν χρειάζεται πια να υπολογίζετε μόνοι σας πότε πρέπει να αλλαχτούν σεντόνια, πετσέτες κλπ. και πότε πρέπει να γίνει πλήρης καθαρισμός στο checkout - όλα γίνονται μόνα τους.
Ο μηχανισμός βασίζεται στις ρυθμίσεις καθαριότητας και στο check-in που κάνετε στον πελάτη που καταφτάνει στο ξενοδοχείο. Μόλις γίνει αυτό, υπολογίζεται αυτόματα πότε και τι είδους καθαρισμούς χρειάζεται το δωμάτιο του πελάτη. Επομένως είναι σημαντικό να εκτελείτε πιστά την λειτουργία check-in στο hoteliga.
Αυτό που πρέπει να γίνει μία φορά, είναι να ρυθμίσετε κάθε πότε απαιτείται καθαρισμός σε ένα δωμάτιο βάσει των όσων εφαρμόζετε στο ξενοδοχείο σας μέχρι τώρα.
Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις του hoteliga και εκεί θα βρείτε ένα νέο κουμπί που λέγεται "καθαριότητα". Στην νέα οθόνη που θα ανοίξει θα δείτε ότι δεν έχετε εγγραφές- θα πρέπει να δημιουργήσετε "προγράμματα καθαριότητας" όπως λέγονται.
Τι είναι αυτά; Για παράδειγμα όταν φρεσκάρετε ένα δωμάτιο κάθε 2-3 μέρες, τότε αυτό είναι ένα πρόγραμμα καθαριότητας. Πρόγραμμα καθαριότητας είναι και ο πλήρης καθαρισμός του δωματίου όταν φύγει ο πελάτης.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχετε 2 προγράμματα καθαριότητας (στην πραγματικότητα δεν υπάρχει όριο).
προγραμματισμός πλήρη καθαρισμού
Ξεκινάμε λοιπόν για να ρυθμίσουμε τον πλήρη καθαρισμό του δωματίου όταν φύγει ο πελάτης. Κάνετε κλικ στο κουμπί "Νέο πρόγραμμα καθαριότητας". Στο παράθυρο που ανοίγει δίνετε έναν ενδεικτικό τίτλο που θα τυπωθεί και στην αναφορά καθαριότητας, π.χ. "Αναχώρηση". Δίνετε μια περιγραφή προαιρετικά του τι εργασίες σημαίνει αυτό στο πεδίο "περιγραφή". Στην συνέχεια τσεκάρετε το πρόγραμμα αυτό "ενεργό", δηλαδή ότι θα υπολογίζεται στον αυτόματο προγραμματισμό κατά το check-in του πελάτη (μπορείτε να έχετε ένα πρόγραμμα προσωρινά ανενεργό αν δείτε ότι σε μια δεδομένη στιγμή δεν σας εξυπηρετεί και αργότερα να το επαναφέρετε). Στον "τύπο", επιλέγετε "ολικό καθάρισμα", μαρκάρετε και τον καθαρισμό ως "checkout" και κλικάρετε στο "ΟΚ" για να γίνει η αποθήκευση. Τι σημαίνουν αυτά; Στο πρόγραμμα καθαριότητας που τυπώνεται, οι καθαρισμοί χωρίζονται ως "μερικός" (φρεσκάρισμα) και "ολικός" καθαρισμός για καλύτερο έλεγχο. Ο καθορισμός του "checkout" είναι για να υπολογίζεται ως ημερομηνία καθαρισμού μόνο η μέρα αναχώρησης.
προγραμματισμός μερικού καθαρισμού
Πάμε τώρα στον προγραμματισμό μερικού καθαρισμού του δωματίου. Επαναλαμβάνετε τα ίδια βήματα όσον αφορά τίτλο, περιγραφή, ενεργό. Στον "τύπο", επιλέγετε "μερικό καθάρισμα", στην επανάληψη
επιλέγετε "3 μέρες" (αν φρεσκάρετε τα δωμάτια κάθε 3 μέρες) και κλικάρετε στο "ΟΚ".
Αυτό ήταν. Τώρα εφόσον κάνετε check-in μερικούς νέους πελάτες (η ρύθμιση που κάνατε ισχύει από εδώ και πέρα) θα δείτε ότι πηγαίνοντας στις Αναφορές και επιλέγοντας "Εργασίες καθαριότητας για περίοδο" μπορείτε να δείτε πότε και τι πρέπει να καθαριστεί για τις μέρες που επιλέγετε.
Εργασίες καθαριότητας